понеділок, 22 січня 2018 р.

До Дня Соборності та Свободи України




День Соборності — свято України, яке відзначають щороку 22 січня в день проголошення Акту Злуки Української Народної Республіки й Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося в 1919 році.


До  Дня Соборності України у ЗОШ І – ІІІ ст. с Радомишль  було проведено інформаційна година для учнів та вчителів школи  «День соборності України – символ національного єднання українського народу». В заході взяли участь  учні 7 класу.





В нашій школі це свято відзначається щорічно, але особливо урочисто воно пройшло сьогодні, бо саме в такі непрості часи єднання і любов до неньки-України особливо потрібні. Метою заходу стало виховання нацiональної свiдомостi учнiв i людської гiдностi, вiдродження паросткiв духовностi, формування рис громадянина Української держави; поглиблення знань про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; пробудження iнтересу до поглибленого вивчення iсторiї та культурних надбань українського народу; виховання глибокої поваги та любовi до Батькiвщини.

Тобі, Україно, мій мужній народе,

Складаю я пісню святої свободи.

Усі мої сили і душу широку, й життя

Я віддам до останнього кроку,

Аби ти щаслива була, Україно,

Незалежна моя Батьківщино!

Захід підготували бібліотекар Демчук Людмила Сергіївна, заступник директора з виховної роботи Шабала Ольга Аркадіївна, педагог – організатор Хрептак – Новак Вікторія Петрівна.








Немає коментарів:

Дописати коментар